Voorpret is in volle gang - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Michelle Zuur - WaarBenJij.nu Voorpret is in volle gang - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Michelle Zuur - WaarBenJij.nu

Voorpret is in volle gang

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

20 Januari 2014 | Nederland, Haastrecht

Hoi,

Ja hoor het is bijna zo ver.. nog 4 weken en 2 dagen. Nu heb ik genoeg tijd om deze site te verkennen.
Vrijdag 24 jan. moet ik naar de ambassade in Den Haag om mijn visum aan te vragen. Nu komt het echt dichtbij, na 8 maanden wachten..
Voorlopig is het schema:
Op 19 februari vertrek ik naar Bangkok, daar wordt ik opgewacht door John.. verassing!! Ja, echt leuk.
Dan chillen we hem 2 weken in Thailand, dalen af naar Phuket, om vanaf daar met het vliegtuig naar Surabaya te gaan (Java- Indonesie).
We blijven tot -+9 april in Indonesie.. De laatste week van mijn reis ben ik op Koh Phangan (Thailand), een feestje vieren!

Voor nu.. de tas is al bijna ingepakt! Paspoort etc. ligt al klaar. Ik ben er klaar voor!

Tot sinas xxx



  • 19 Februari 2014 - 18:01

    Caroline:

    Hallo Michelle, Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. Je hebt in iedergeval goed kunnen bijslapen naar al die uren werken. Nu gaat de pret pas echt beginnen, heel veel plezier :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo!! Leuk dat jullie mijn verhalen komen lezen!! Azie 2014!! Liefs xx

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 3033

Voorgaande reizen:

19 Februari 2014 - 17 April 2014

Second time to paradise

Landen bezocht: