Second time to paradise - Reisverslagen van Michelle Zuur - WaarBenJij.nu Second time to paradise - Reisverslagen van Michelle Zuur - WaarBenJij.nu
Second time to paradise

Happy me,

Voor de 2e keer mag ik deze reis maken. Sommige denken 'het is maar een vakantie'.. ik vind het heel bijzonder.
Andere culturen, ander eten, ander klimaat. Azië is het beste continent om te verkennen.
Dit wil ik onder andere met jullie delen, daarom: veel leesplezier!!

x

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2014

Thailand

20 Januari 2014

Voorpret is in volle gang
Michelle

Hallo!! Leuk dat jullie mijn verhalen komen lezen!! Azie 2014!! Liefs xx

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3042

Voorgaande reizen:

19 Februari 2014 - 17 April 2014

Second time to paradise

Landen bezocht: